Som un equip professional multidisciplinari,
que oferim la major qualitat en la nostra feina, la qual consisteix, en
l’acompanyament educatiu, reeducatiu i terapèutic dels nostres usuaris.
Els professionals estem
especialitzats en diferents àrees:
Psicòlegs clínics, logopedes,
psicomotricistes terapèutic, educatius i reeducatius, pedagogs, treballadors
socials i mestres especialistes en necessitats educatives especials.
Alguns dels nostres socis
col·laboradors i voluntaris, també son professionals d’algunes de les
especialitats avanç mencionades.
“L’Infant es fa
adult quan entén que no només té dret a tenir raó, sinó que també té dret
d’equivocar-se”
Szasy
“Educar no és donar
una carrera per viure, sinó donar tremp a l’ànima per afrontar les dificultats
de la vida”
Pitàgoras.
"Més enllà de
qualsevol teoria, de qualsevol metodologia, bé sabem que un treball terapèutic,
val pel que val el terapeuta, per la seva qualitat humana, per la seva
capacitat d'empatia, de comprensió, de reflexió, d'acció.
El seu rol
principal és el de guia. (…) Un terapeuta no s'improvisa (…) Ell mateix
necessita passar per un procés personal que li permeti qüestionar-se
profundament… i evolucionar. Tot el que pot fer un aprenent de terapeuta més
humà i de visió més àmplia serà benvingut en la seva formació. (…) Necessita
tenir força i dolçor, necessita donar protecció i seguretat ".
Segons
Guasch Sauward, G. (1985) les teories del qual van ser exposades en l'1er.
Congrés Internacional de Teràpies psicocorporales (Mèxic, desembre 1987).
El nen que juga es diverteix i s'educa, encara que això no sigui
el que busqui, doncs ell juga per jugar. Aquests dos components només es poden
separar per al seu estudi i planificació. “Juguem per educar i eduquem jugant”