QUI SOM?

Som un equip professional multidisciplinari, que oferim la major qualitat en la nostra feina, la qual consisteix, en l’acompanyament educatiu, reeducatiu i terapèutic dels nostres usuaris.

Els professionals estem especialitzats en diferents àrees:
Psicòlegs clínics, logopedes, psicomotricistes terapèutic, educatius i reeducatius, pedagogs, treballadors socials i mestres especialistes en necessitats educatives especials.

Alguns dels nostres socis col·laboradors i voluntaris, també son professionals d’algunes de les especialitats avanç mencionades.

“L’Infant es fa adult quan entén que no només té dret a tenir raó, sinó que també té dret d’equivocar-se”
Szasy

“Educar no és donar una carrera per viure, sinó donar tremp a l’ànima per afrontar les dificultats de la vida”
Pitàgoras.

"Més enllà de qualsevol teoria, de qualsevol metodologia, bé sabem que un treball terapèutic, val pel que val el terapeuta, per la seva qualitat humana, per la seva capacitat d'empatia, de comprensió, de reflexió, d'acció.
El seu rol principal és el de guia. (…) Un terapeuta no s'improvisa (…) Ell mateix necessita passar per un procés personal que li permeti qüestionar-se profundament… i evolucionar. Tot el que pot fer un aprenent de terapeuta més humà i de visió més àmplia serà benvingut en la seva formació. (…) Necessita tenir força i dolçor, necessita donar protecció i seguretat ".
Segons Guasch Sauward, G. (1985) les teories del qual van ser exposades en l'1er. Congrés Internacional de Teràpies psicocorporales (Mèxic, desembre 1987).

El nen que juga es diverteix i s'educa, encara que això no sigui el que busqui, doncs ell juga per jugar. Aquests dos components només es poden separar per al seu estudi i planificació. “Juguem per educar i eduquem jugant”